انقلابی‌ها به شبکه‌های اجتماعی وارد شوند

ایجاد انگیزه انقلابی و جهت گیری تخصصی جوانان در حوزه و دانشگاه به این سمت سو از عوامل مثبت طرح چنین مطالبی است.و می تواند در آینده از بین همین معتکفین کارگروهی ایجاد شود تا دغدغه ها  تحقق یابد

بسم الله الرحمن الرحیم

به گزارش شیرازه از جمله غرفه های فعال در اعتکاف امسال کانون فرهنگی رهپویان وصال مسجد شهدای شیراز غرفه امت واحده بود که با برگزاری جلسات پرسش وپاسخ و پخش مستند به بررسی و تبیین نقش بیداری اسلامی ومقاومت اسلامی می پرداخت.

لازم به ذکر است که اتحادیه بین‌المللی امت واحده بعد از حمله رژیم صهیونیستی به غزه و تحصن چند روزه دانشجویان در فرودگاه مهرآباد و برای انجام کارهای موثر و بلند مدت در حوزه جهان اسلام، توسط جوانان انقلابی تاسیس شد.

از جمله اقدامات مهم این اتحادیه در طول مدت فعالیت خود،‌ حضور در کاروان آسیایی شکست حصر غزه و کاروان آسیایی الی بیت المقدس بوده است.

به گزارش حزب الله شیراز به نقل از سحاب نیوز یکی از میهمانان غرفه امت واحده محمد صادق شهبازی دبیر سابق جنبش عدالتخواه دانشجویی بود که با موضوع جهان اسلام و نقش جوانان انقلابی در فضای مجازی به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی با تبیین مسائل جهان اسلام و بیداری اسلامی ایجاد وحدت  ومقاومت اسلامی را مدیون اندیشه امام خمینی(ره) دانست و افزود: نگاه امام در مورد مسئله فلسطین باعث شد تا نوعی وحدت در میان ملت های مسلمانان جهان در تنفر از غده سرطانی و موضوع فلسطین  ایجاد شود و امروز در جاههای مختلف جهان شاهد هستیم که با تجمع در مقابل سازمان های بین المللی نقض حقوق بشر فلسطینیان توسط رژیم صهیونیستی را به گوش جهانیان می رسانند که خود نوعی جنگ با این رژیم با ابزار حقوق بشر محسوب می شود.
دبیر سابق جنبش عدالتخواه دانشجویی کشور همچنین  با اشاره به  ضرورت ورود جدی جوانان به فضای سایبری گفت:ورود جوانان انقلابی به شبکه های اجتماعی می تواند ضربه سختی به دشمن وارد نماید.
شهبازی در ادامه در مصاحبه با خبرنگار سحاب نیوز در مورد فضای بزرگترین اعتکاف کشور و مطرح کردن مسائلی در مورد بیداری اسلامی و نقش امت اسلامی در بین معتکفین گفت:در فضای اعتکاف رهپویان وصال علاوه بر ویژگی کمیتی ، برنامه های حاشیه ای مختلفی تدارک دیده شده است که از لحاظ کیفی ویژگی های مثبتی به همراه دارد.

وی ادامه داد:نفس مطرح کردن مسائل جهان اسلام در مناسبت های مذهبی ایده خوب و بجایی است که در کل کشور می تواند به این قضیه توجه ویژه ای شود.

این فعال سیاسی با بیان اینکه مطرح کردن مواردی مانند دغدغه ها در حوزه وحدت اسلامی و امت اسلامی در کنار مقاومت اسلامی می تواند به اطلاعات مخاطب در چنین مراسم هایی کمک کند افزود:ایجاد انگیزه انقلابی و جهت گیری تخصصی جوانان در حوزه و دانشگاه به این سمت سو از عوامل مثبت طرح چنین مطالبی است.و می تواند در آینده از بین همین معتکفین کارگروهی ایجاد شود تا دغدغه ها  تحقق یابد

شهبازی اضافه کرد:انشا الله به همت معتکفین و مسئولین کانون سوختگیری معنوی معتکفین به تحرکات عینی آنها در عرصه های اجتماعی و فرهنگی که در در آن تکلیف دارند بیانجامد.

این مطلب در تریبون مستضعفین، سحاب نیوز، حزب الله شیراز، چریغ

این نوشته در مصاحبه ارسال و , , , , , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *