با شکم‌های برآمده نمی‌شود با آمریکا مبارزه کرد!+فیلم

مشکل از این‌جا ناشی می‌شود که سالیان دراز سخنان امام خمینی از جمله پیام ایشان به مناسبت پذیرش قطعنامه ۵۹۸ در تلویزیون مهجور مانده‌اند و مردم با این سخنان بنیانگذار انقلاب بیگانه‌اند و به همین دلیل وقتی همان‌ حرف‌ها را تکرار می‌کنیم برچسب شعاری بودن می‌خوریم.بسم الله الرحمن الرحیم

به گزارش تریبون مستضعفین برنامه دیروز امروز فردا روز ۱۲ آبان به مناسب سالروز مبارزه با استکبار و تسخیر لانه جاسوسی با حضور دکتر روح‌الامینی و محمدصادق شهبازی فعال فرهنگی دانشجویی به روی آنتن رفت.

شهبازی در ابتدای این برنامه در پاسخ به سوال مجری که پرسید «شما به عنوان دانشجوی نسل امروز آیا اگر در زمان تسخیر لانه جاسوسی حضور داشتید با دانشجویان پیرو خط امام همراهی می‌کردید یا راه دیگری را بر می‌گزیدید؟» گفت باید برای پاسخ به این پرسش مروری کنیم به ذات انقلاب اسلامی.

او در ادامه، انقلاب اسلامی را انقلاب مردمی خواند و نه انقلاب نخبگان و احزاب. او تفاوت بنیادی نگاه انقلابی با نگاه طرف مقابل که در اوایل انقلاب سکان دار اداره امور بود را در این نکته بیان داشت که آن‌ها می‌گفتند ملت بعد از انقلاب به خانه‌هاشان بروند تا دولت‌مردان کشور را اداره کنند؛ اما در نکاه انقلابی امت همواره با نگاه به دستورات امام، زمینه را برای اقدامات موثر نخبگان آماده می‌کنند.

در این هنگام مجری خطاب به شهبازی گفت «فکر نمی‌‌کنید کمی شعاری صحبت می‌کنید؟»

شهبازی در واکنش به این سخن انتقادات تندی را نسبت به برنامه‌های مناسبتی و ناگهانی سیما ابراز داشت و گفت مشکل از این‌جا ناشی می‌شود که سالیان دراز سخنان امام خمینی از جمله پیام ایشان به مناسبت پذیرش قطعنامه ۵۹۸ در تلویزیون مهجور مانده‌اند و مردم با این سخنان بنیانگذار انقلاب بیگانه‌اند و به همین دلیل وقتی همان‌ حرف‌ها را تکرار می‌کنیم برچسب شعاری بودن می‌خوریم.

بحث جذاب و پرچالش این قسمت از برنامه را از طریق فایل تصویری زیر با مدت ۲۴ دقیقه مشاهده نمایید:

دریافت فیلم

این نوشته در مناظره ارسال و , , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

One Response to با شکم‌های برآمده نمی‌شود با آمریکا مبارزه کرد!+فیلم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *