اعتراض به دوستی با مردم اسرائیل

.. (224)دانشجویان مسلمان در اعتراض به سخنان ننگین و سازشکارانه که به نفع آمریکا و علیه جبهه مقاومت زده شده، تجمع کرده‌اند تا به این انحراف آشکار اعتراض کنند،

بسم الله الرحمن الرحیم

اشاره: این تجمع در مرداد ۱۳۸۷ در اعتراض به سخنان اسفندیار رحیم مشایی در مورد مردم اسرائیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، دانشجویان عضو جنبش عدالت‌خواه دانشجویی با در دست داشتن تصاویری از امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری، سید حسن نصرالله، شهید فتحی شقاقی، شهید عبدالعزیز الرنتیسی، شیخ احمد یاسین و سردادن شعارهای «مرگ بر سازشکار»، «مرگ بر اسرائیل»، «مشایی مشایی، استعفا استعفا» و «مشایی مشایی، خجالت خجالت»، نسبت به سخنان اخیر رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری اعتراض کردند.
این دانشجویان با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضامین « امام خمینی(ره): من برای موفقیت همه عزیزانی که به اسرائیل و منافع آن ضربه می‌زنند دعا می‌کنم»، «توهم عبور از امام را به گور خواهید برد»، «مشایی!! بترس از خشم خدا و غیرت نجیب‌ترین مردم دنیا»، «کودکان فلسطینی شرمنده‌ایم»، «چه کسی غاصبان خانه حنظله را دوست دارد»، «آقای رئیس‌جمهور! دلیل حمایت از دوست اسرائیل چیست؟»، «اسفندیار روئین‌تن، بصیرت ندارد» و … خواستار عذرخواهی از مردم و عزل مشایی شدند.
دانشجویان تجمع‌کننده در ادامه پس از تلاوت قرآن، نماز جماعت ظهر و عصر را اقامه کرده و با سردادن شعارهای «نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا»، «مرگ بر سازشکار»، «مرگ بر تحجر»، « مرگ بر اسلام آمریکایی»، «مشایی مشایی ننگت باد ننگت باد»، «خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد قادمون» به تجمع خود ادامه دادند و یکی از دانشجویان نیز با اسپری عبارت «مرگ بر دوستان اسرائیل» را بر روی دیوار سازمان میراث فرهنگی و گردشگری نوشت.
صادق شهبازی مجری مراسم با بیان اینکه دانشجویان مسلمان در اعتراض به سخنان ننگین و سازشکارانه که به نفع آمریکا و علیه جبهه مقاومت زده شده، تجمع کرده‌اند تا به این انحراف آشکار اعتراض کنند، از فیروزآبادی دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی برای ایراد سخنانش دعوت کرد.
پس از سخنان رجایی‌فر، صادق شهبازی مجری مراسم با بیان اینکه آقای مشایی زمانی مطرح کرد که اسلامگرایی به پایان رسیده یا الگوی ما ترکیه است و…، اظهار داشت: اکنون هم ما می‌گوئیم که عمر مسئولیت آقای مشایی به پایان رسیده‌است.
وی خطاب به مشایی اضافه کرد: آقای مشایی ۳۰ سال دیر آمدی، اینجا انقلاب شده، ما هزاران شهید داده‌ایم و انگار شما خواب بوده‌اید.
در ادامه این تجمع دو نفر از اعضای فعال جنبش عدالتخواه دانشجویی از شیراز و اصفهان نظرات خود را اعلام کرده و خاطرنشان کردند: فرزندان روح‌الله زنده‌اند و در مقابل افکار و خیالات موهوم می‌ایستند.
تجمع دانشجویان با قرائت بیاینه ‌جنبش عدالت‌خواه دانشجویی پایان یافت

همین مطلب در فارس

 

این نوشته در در رسانه ها ارسال و , , , , , , , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *