عاملان وضع موجود در موضع رهنموددهنده نشسته‌اند، آنان را رها نمی‌کنیم/محافظه‌کاران و غرب‌گراها وضعیت موجود را رقم‌زده‌اند/پشت سخنرانی‌های انقلابی‌نمایانه این روزها، دارند برای اجرای FATF به نظام و شورای نگهبان و مجلس فشار می‌آورند

ما به‌عنوان نسل سوم و چهار انقلاب می‌گوییم کشور در بن‌بست نیست. بن‌بست وقتی است که ما تمامی راه‌ها را رفته و به‌جایی نرسیده باشیم. برای اداره کشور راه‌حل وجود دارد و همان‌طور که در ابتدای دهه ۹۰ می‌گفتیم امروز هم می‌گوییم که ما نسخه شفابخش اقتصاد مقاومتی را داریم که البته در این مدت اجرانشده است. کسانی در بن‌بست هستند که وضعیت فعلی را ایجاد کردند.

بسم الله الرحمن الرحیم

جبهه مشترک محافظه‌کاران و غرب‌زده‌ها علیه نگاه به درون/وقایع ۹۲، ۱۵ خرداد نسل سوم و چهارم بود.

سال ۹۲ یک عده از جوانان انقلابی در انتخابات و ماجرای هسته‌ای دورهم جمع شدند و گفتند می‌توانیم کشور را با تکیه‌بر درون و توان داخلی اداره کنیم.

اما خرفت‌ها، کرخت‌ها، خائنان، شکم‌قلمبه‌های اشرافی، واردات‌چی‌هایی که به اسم بخش خصوصی حرف می‌زنند، طرفداران اشرافیت و گیرندگان و دهندگان حقوق نجومی و املاک نجومی، متحجران و محافظه‌کاران و حافظان وضع موجود در یک جبهه مشترک گفتند نمی‌شود و مقابل آن خط ایستادند.

آن روزها به جوانان نسل چهارمی که نگران بودند می‌گفتیم نگران نباشید! این ۱۵ خرداد ماست.

خودشان خسته و بریده‌اند به کشور تسری می‌دهند؛ کشور و انقلاب در بن‌بست نیست، کسانی در بن‌بست هستند که وضعیت فعلی را ایجاد کرده‌اند.

متحجرین و محافظه‌کاران هم جلوی اصلاح انقلابی‌ها ایستادند، در ماجرای برجام و IPC و… . حتی نمی‌گذاشتند به برجام اعتراض کنیم. تبریک‌گویان برجام در باغ لواسان‌هایشان نشسته بودند یا در محافل سیاسی و نمی‌گذاشتند به برجام اعتراض کنیم.

محافظه‌کاران در مجلس، حاضر نبودند که در مورد برجام اعتراض کنند چراکه محاسبه سیاسی و غیرانقلابی می‌کردند که رأی نمی‌آوریم و خدا خواست دوسوم ترکیب آن مجلس عوض شد. این افراد نیز باید پاسخگوی عملکرد خود باشند.

ما انقلاب نکردیم که خودمان جای یک عده دیگر بنشینیم، ما انقلاب کردیم که اصول و آرمان‌های اصلی دین و انقلاب را اجرا کنیم.

عاملان وضع موجود در موضع رهنموددهنده نشسته‌اند

شایعه شده آقای نیلی استعفا کردند. ما با امثال آقای نیلی خیلی کارداریم. امثال او از میانه دهه ۶۰ تا امروز عامل وضعیت موجود هستند. مگر یادمان رفته که آقای نیلی و دوستانشان در اتاق بازرگانی نسخه‌هایی دادند که قیمت دلار باید آزاد شود، ریاضت اقتصادی بیاید و… همین جریان فکری نسخه‌هایی دادند که آشفتگی ایجاد کرد و بعد گفتند به‌عنوان سوپرمن می‌آیند و مشکلات را حل می‌کنند.

در مقابل اقتصاد مقاومتی نسخه امثال آقایان نیلی این است که باید برای برون‌رفت از وضع موجود در فضای عمومی جلوی انتقادات را گرفت و در داخل ریاضت اقتصادی کرد برای جذب سرمایه خارجی و تنش‌زدایی با خارج پرداخت.

اگر جلوی مالیات بر دلالی را نمی‌گرفتند به وضع امروز نمی‌رسیدم

در تصویب و رد دو ماجرا در ۲۰ دقیقه جمهوریت دور زده شد، یکی تصویب برجام یکی هم ماجرای رد CGT در مجلس. همین جریان فکری وقتی قرار بود با CGT مالیات بر دلالی گذاشته شود و جلوی دلالی گرفته شود نگذاشتند. همان کسانی که به دیگران برچسب سوسیالیسم می‌زنند و می‌گویند مسکن مهر مزخرف است نامه‌نگاری کردند که مجلس جلوی تصویب این ماجرا را بگیرد و وضع موجود را درست کردند که نقدینگی به سمت دلار و سکه و… سرازیر شود.

ما کسانی که وضعیت امروز را ایجاد کرده‌اند، رها نخواهیم کرد نه آن‌ها و نه محافظه‌کاران که نمی‌گذاشتند حتی به برجام اعتراض کنیم، مردم هم این‌ها را رها نخواهند کرد. مریخ هم بروند دنبالشان خواهیم آمد.

در ضلع دیگر کسانی به رهبری نامه می‌نویسند و می‌گویند کشور ازدست‌رفته و انقلاب به بن‌بست رسیده، همین آقایان که چنین نامه‌ای می‌نویسند متهم وضع موجودند. انگار یادشان رفته که خودشان کشور را به این روز انداخته‌اند و زمانی‌که باید برای تحریم‌ها تدبیر می‌کردند، وظیفه‌شان را انجام ندادند.

کشور بن‌بست نیست، نسخه اقتصاد مقاومتی را داریم

ما به‌عنوان نسل سوم و چهار انقلاب می‌گوییم کشور در بن‌بست نیست. بن‌بست وقتی است که ما تمامی راه‌ها را رفته و به‌جایی نرسیده باشیم. برای اداره کشور راه‌حل وجود دارد و همان‌طور که در ابتدای دهه ۹۰ می‌گفتیم امروز هم می‌گوییم که ما نسخه شفابخش اقتصاد مقاومتی را داریم که البته در این مدت اجرانشده است. کسانی در بن‌بست هستند که وضعیت فعلی را ایجاد کردند.

اقتصاد مقاومتی، اقتصاد ریاضتی نیست و به مردم فشار نمی‌آورد. اقتصاد ریاضتی چیزی است که این آقایان در این چند سال اجرا کردند و کشور را به این روز انداختند. مسکن مهر را به دستور صندوق بین‌المللی پول تعطیل کردند.

کار ساده‌ای مثل پیمان‌های پولی دوجانبه (حذف دلار از مبادلات خارجی کشور) در کشور اجرا نمی‌شود و هنوز سرنوشت پیمان‌های پولی دوجانبه با روسیه و ترکیه مشخص نشده است. درحالی‌که چین کمونیست با حدود ۶۰ کشور یا چنین کرده یا بنای آن را دارد.

پشت انقلابی‌نمایی‌های غرب‌گراها، FATF در حال پیگیری است

عده‌ای هستند که این روزها سخنرانی انقلابی می‌کنند ولی از آن‌طرف در پشت پرده فشار می‌آورند که  FATF تصویب شود و سعی می‌کنند با رویکرد سلطنتی دهان بقیه را ببندند و بگویند که رهبری چنین نظری دارد درصورتی‌که رهبر معظم انقلاب صریحاً نظر خود را درباره این لایحه دادند.

رهبر انقلاب نظر خود را درباره FATF صریحاً اعلام کردند و امثال این کنوانسیون‌ها را قرارداد استعماری دانسته‌اند، اما کسانی می‌خواهند با نامه‌پراکنی مفاد درخواست FATF را به کشور بقبولانند و می‌گویند این لوایح چهارقلوی FATF به‌معنی پذیرش آن نیست.

پشت‌بند هر کار خلاف و ریاضت و فشار به مردم و واردات می‌گویند: در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی.

کسانی که می‌خواهند این لایحه استعماری را به ما بخورانند باید بدانند که مشکلات کشور با این لوایح حل نمی‌شود و اگر اراده ندارند به مردم بگویند خسته شده‌اند و کنار بروند.

اگر مسئولین اراده ندارند، نسل سوم و چهارم آماده‌اند اقتصاد مقاومتی را اجرا کنند

ما به‌عنوان نسل سوم و چهارم انقلاب حاضریم از چندصد جوان انقلابی در لایه سیاست‌گذاری تا ده‌ها هزار جوان انقلابی در لایه اجرا مانند سال‌هایی که جوانان انقلابی جهاد سازندگی را پیش بردند، حاضریم اقتصاد مقاومتی را پیش ببریم. اگر مسئولان اراده ندارند ما برای ادامه این مسیر حاضر به مبارزه و ایستادگی هستیم.

وظیفه جبهه انقلاب در چهار ماه آینده

۶۲ روز فرصت ازدست‌رفته و تا اجرا موج اول تحریم‌ها ۲۸ روز و تا اجرای موج دوم ۱۱۸ روز فرصت هست. جبهه انقلاب از دانشجو تا طلبه تا نماینده مجلس تا فلان بسیج مسجد منطقه دورافتاده و… در این فرصت باید چند کار را موردتوجه قرار دهد:

 

  1. مطالبه اجرای اقتصاد مقاومتی: باید موارد عینی و همه‌فهم اقتصاد مقاومتی را مطالبه کنیم مثل سهمیه‌بندی بنزین که یک دوره تحریم‌های دشمن را بی‌اثر کرد، وضع قانون مالیات بر دلالی، حذف دلار و استفاده از ظرفیت‌های موجود مردمی.
  2. تریبون مردم شدن: برخی‌ها می‌خواهند بین جبهه انقلاب و مردم فاصله بیندازند. جبهه انقلاب باید صدای مشکلات مردم بشود. از بعضی بچه‌های بسیج طلاب که در یک هفته اعتراضات بازاری‌ها بین آن‌ها و پیگیر مشکلاتشان بودند، تشکر می‌کنیم.
  3. ما باید نمونه‌هایی از فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود را نشان دهیم که می‌شود با سرمایه و مشارکت مردم مشکلات را حل کرد.

اگر تا ۱۱۸ روزی که به زمان اجرای تحریم‌ها باقی‌مانده وظیفه خود را انجام ندهیم انقلاب را به‌جایی می‌برند که دست و پای جمهوری اسلامی در همه‌چیز بسته شود.

این نوشته در در رسانه ها ارسال و , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *