حرم در محاصره تهران در اشغال

تا تهران آزاد نشود خط مقدم هرروز نگران معامله خود به خاطر یک‌مشت دلار آن‌هم دست‌نیافتنی است. امروز اگر فقط شهید شویم تا آینده بماند ممکن است امروزی هم نماند که به آینده برسیم. باید در تهران مبارزه کرد تا آینده و امروز شهید نشود.

بسم الله الرحمن الرحیم

هرچند روز یک‌بار تماس‌هایی دارم از اقصی نقاط کشور از بچه‌های فعال فرهنگی، اقتصادی، سیاسی حتی نخبگان علمی که به‌دنبال مدافع حرم شدن هستند.

آری حرم درخطر است و بهترین بچه‌های انقلاب یا درحال دفاع از حرم‌اند و به خون آغشته می‌شوند یا سودای دفاع از حرم دارند؛ اما در تهران تکنوکرات‌ها به‌دنبال تنش‌زدایی با کدخدا و محافظه‌کاران عافیت‌طلب در حال توجیه وضع موجود یا دعوای سیاسی هستند.

بچه‌های خوب انقلاب، خون می‌دهند و بچه‌های بد انقلاب، دستاورد ایثار و شهادت برادر را یا به ثمن بخس داده یا بر سر آن مجادله می‌کنند.

چه‌این‌که غربی‌ها هم می‌گویند ما ماجرای سوریه و لبنان و عراق و یمن و فلسطین را در تهران حل می‌کنیم!

آری حرم در محاصره است، اما تهران در اشغال و راه قدس این‌بار قبل از کربلا از تهران می‌گذرد.

تا عقبه مقاومت در تهران آزاد نشود حتی سلاح هم به جبهه نمی‌توان رساند. چه اینکه قطعنامه ۲۳۳۱ که تکنوکرات‌ها به مشارکت در تنظیمش افتخار می‌کنند فروش سلاح را هم محدود کرده.

تا تهران آزاد نشود خط مقدم هرروز نگران معامله خود به خاطر یک‌مشت دلار آن‌هم دست‌نیافتنی است.

امروز اگر فقط شهید شویم تا آینده بماند ممکن است امروزی هم نماند که به آینده برسیم. باید در تهران مبارزه کرد تا آینده و امروز شهید نشود.

همین مطلب در کانال جمهوری

این نوشته در یادداشتک‌های شبکه‌های اجتماعی ارسال و , , , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *