انتشار کتاب کدام انتظار؛ انقلابی یا انحرافی؟! از محمدصادق شهبازی

photo_2016-10-09_20-33-07کتاب «کدام انتظار؛ انتظار انقلابی یا انحرافی؟!» دومین جلد از مجموعهٔ «سبک زندگی انقلابی» است که به قلم محمدصادق شهبازی راهی بازار نشر شده است. این کتاب که به‌وسیله نشر معارف منتشرشده، با بازخوانی نگاه اسلام ناب، امام و رهبر انقلاب به پدیدهٔ مهدویت و انتظار، خط و مرزهای آن را با جریان‌های انحرافی و اسلام آمریکایی تبیین کرده است.
کتاب «کدام انتظار؛ انتظار انقلابی یا انحرافی؟!» دومین جلد از مجموعهٔ «سبک زندگی انقلابی» است که به قلم محمدصادق شهبازی راهی بازار نشر شده است. این کتاب که به‌وسیله نشر معارف منتشرشده، با بازخوانی نگاه اسلام ناب، امام و رهبر انقلاب به پدیدهٔ مهدویت و انتظار، خط و مرزهای آن را با جریان‌های انحرافی و اسلام آمریکایی تبیین کرده است.
کتاب دو نمونه از این انحراف‌ها را ذیل محوریت دادن به نشانه‌های ظهور و بازخوانی مبانی فکری و عملی انجمن حجتیه بررسی و بخشی از نگاه ایجابی به انتظار را ذیل وظایف شیعیان کشورهای بیداری اسلامی تبیین کرده است.
مجموعهٔ «سبک زندگی انقلابی»، سلسله کتبی است که به تبیین انقلابی‌گری در حوزه‌های مختلف زندگی پرداخته و خط و مرزهای آن را با نگاه‌های رقیب و معارض اسلام ناب بازخوانی می‌کند. نشر معارف به‌زودی مجلد دیگری از این مجموعه را با عنوان «خودسازی و جامعه‌سازی» از محمدصادق شهبازی منتشر خواهد کرد.
این کتاب را می‌توان در سراسر کشور از فروشگاه‌های پاتوق کتاب نشر معارف، پایگاه‌های اطلاع‌رسانی ketabroom.ir و Bookroom.ir و در تهران علاوه بر فروشگاه پاتوق کتاب، از فروشگاه انتشارات کیهان در جنوب دانشگاه تهران تهیه کرد.
پیش‌ازاین نشر معارف، «کتاب تشکل دههٔ پیشرفت» را از این مؤلف منتشر کرده که به شیوهٔ حضور فکری و مطالباتی مجموعه‌های دانشجویی در مسائل کشور پرداخته است.

همین مطلب در ۵۹۸ و تریبون مستضعفین، صابرنیوز، حلقه وصل، مهرنیوز، تبیان، طلیعه، رجانیوز، فرقه‌نیوز، خبرگزاری فارس، غریو، طلیعه

photo_2016-10-09_20-32-54

این نوشته در معرفی محصولات فرهنگی ارسال و , , , , , , , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

2 Responses to انتشار کتاب کدام انتظار؛ انقلابی یا انحرافی؟! از محمدصادق شهبازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *