معرفی آثار فعالان جنبش های دانشجویی از رادیو کتاب

13930520000154_PhotoAافراد باید تجربیات و راه حل های خوبشان را در اختیار نسل ها بگذارند و تاریخ شفاهی را ترویج دهند . نباید تنها تشکل ها به برنامه ها اکتفا کند، بلکه نیازمند خروجی از این برنامه ها هستیم . بخش های نظری باید باشد، که فعالیت ها به عمل منجر شود . با گسترش فعالیت این تشکل ها دانشجو بعد از اتمام درس نباید دغدغه چه کنم داشته باشد .

 

به گزارش روابط عمومی و رسانه های نوین رادیو کتاب، برنامه کوچه باغ کتاب، همزمان با ۱۶ آذر با فعالان دانشجویی حوزه کتاب گفتگو کرد

دیگر مهمان این برنامه محمد صادق شهبازی نویسنده کتاب “تشکل دهه پیشرفت” مهمترین فضا برای دانشجویان را تشکل های دانشجویی دانست .
او نیز از علت نگارش کتابش این گونه گفت: طی فعالیت هایی در این تشکل احساس نیاز در خصوص شیوه نامه دانشجویی کردیم . برای نگارش این شیوه نامه کارهای خوب دانشجویی را جمع آوری کردیم، در مرحله بعد مطالبات امام و رهبر معظم انقلاب را جمع آوری کردیم و با تشکیل مجموعه ای خوب تصمیم به چاپ این کتاب گرفتیم .
شهبازی افزود: افراد باید تجربیات و راه حل های خوبشان را در اختیار نسل ها بگذارند و تاریخ شفاهی را ترویج دهند . نباید تنها تشکل ها به برنامه ها اکتفا کند، بلکه نیازمند خروجی از این برنامه ها هستیم . بخش های نظری باید باشد، که فعالیت ها به عمل منجر شود . با گسترش فعالیت این تشکل ها دانشجو بعد از اتمام درس نباید دغدغه چه کنم داشته باشد .

همین مطلب در پایگاه جامع اطلاع رسانی رادیو

این نوشته در در رسانه ها ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *