سه هفته پیش قانون مالیات گرفتن از سوداگران در مجلس رای نیاورد و هیچ واکنشی از جانب دانشجویان صورت نگرفت

30-03این فعال سابق دانشجویی با بیان اینکه ما باید برویم نسخه های بی فایده و ضررآور صندوق بین اللملی پول را برای کشورمان بررسی کنیم، گفت: عدالت خواهی دهه ۹۰ باید روی اصلاح ساز و کارها و  ساختارهای موجد بی عدالتی تمرکز کند مثلاً روی نظام سلامت، خروج بانک ها از بنگاه داری، دسترسی به مسکن متناسب با نیاز مردم دست بگذارد.

همزمان با سالگرد صدور پیام مقام معظم رهبری در آبان ماه ۱۳۸۱ خطاب به دانشجویان، همایشی با عنوان «۱۲ سال تعطیلات رسمی» پیرامون مبارزه با مفاسد اقتصادی به همت بسیج دانشجویی پردیس علوم دانشگاه تهران و جنبش عدالتخواه دانشجویی در دانشگاه تهران برگزار شد.

در این همایش دانشجویی مسعود ده‌نمکی روزنامه نگار، فعال سیاسی و کارگردان، فرهاد بیضایی کارشناس و فعال اجتماعی همچنین محمد صادق شهبازی فعال سابق دانشجویی سخنرانی کردند.

صادق شهبازی به عنوان آخرین سخنران، گفت: اگر امروز کسی می‌خواهد به تکلیف خود عمل کند و کاری برای جامعه کند باید بیاید مسائلی که به جامعه لطمه میزند را حل کند و هنر این است که ما بیایم روی چیزی که دارد فساد، فقر و فحشا را باز تولید می‌کند و زندگی مردم را تحت تاثیر قرار می‌دهد دست بزاریم.

 وی با اشاره به اینکه باید سراغ برخی سیاست‌های غلط حکومتی رفت، گفت: سه هفته پیش قانون مالیات گرفتن از سوداگران رای نیاورد و حذف شد و برای این کار مجلس، هیچ واکنشی صورت نگرفت.

 شهبازی با بیان اینکه ما باید ساختارهای فسادزا
را حذف کنیم و به آنها توجه کنیم، افزود: مقام معظم رهبری بر خروج بانک ها از بنگاه داری تاکید جدی کردند، ولی دانشجویان در این راستا اقدامی نکردند.

 وی تصریح کرد: مسائلی که زندگی مردم را تحت تاثیر قرار می دهد باید دغدغه های اصلی دانشجویان باشد، زیرا دشمنان از همان راه ها به کشور فشار می آورند.

 این فعال سابق دانشجویی با بیان اینکه ما باید برویم نسخه های بی فایده و ضررآور صندوق بین اللملی پول را برای کشورمان بررسی کنیم، گفت: عدالت خواهی دهه ۹۰ باید روی اصلاح ساز و کارها و  ساختارهای موجد بی عدالتی تمرکز کند مثلاً روی نظام سلامت، خروج بانک ها از بنگاه داری، دسترسی به مسکن متناسب با نیاز مردم دست بگذارد.

 در پایان مراسم نیز از فعالین مبارزه با مفاسد اقتصادی درسال های اخیر تقدیر به عمل آمد.

همین مطلب در خبرگزاری فارس و عدالتخواهی

این نوشته در در رسانه ها ارسال و , , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

2 Responses to سه هفته پیش قانون مالیات گرفتن از سوداگران در مجلس رای نیاورد و هیچ واکنشی از جانب دانشجویان صورت نگرفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *