بعضی اخبار انتخاباتی

13920311223217870_PhotoLامروز روز وحدت و هم افزایی جبهه انقلاب است و هر کدام از نخبگان، اساتید، دانشجویان، گروه های مختلف فرهنگی، سیاسی، مذهبی و…. که آماده همکاری برای حمایت از دکتر جلیلی هستند

بسم الله الرحمن الرحیم

محمدصادق شهبازی هماهنگ کننده ستاد مردمی حیات طیبه،حمایت از دکتر جلیلی گفت: بر اساس مصوبات جلسه صبح امروز دکتر جلیلی با شورای سیاست گزاری ستاد مردمی حیات طیبه ، تا پایان تأیید صلاحیت ها به وسیله شورای نگهبان، هیچ حرکت تبلیغی از جانب حامیان دکتر جلیلی انجام نخواهد شد.وی با اشاره به اعلام نحوه همکاری مردم، نخبگان و گروه های مختلف با ستاد طی روزهای آینده اعلام کرد: امروز روز وحدت و هم افزایی جبهه انقلاب است و هر کدام از نخبگان، اساتید، دانشجویان، گروه های مختلف فرهنگی، سیاسی، مذهبی و…. که آماده همکاری برای حمایت از دکتر جلیلی هستند: از طریق بخش تماس با ما،از سایت www.DrJalily.Com شماره پیامک اعلام شده به عنوان موج پیامکی ۳۰۰۰۱۷۸۲۶۶۶۶۶۶ ایمیل سایت info@drjalily.com مشخصات، توانمندی ها و ظرفیت هایی را که می توانند در اختیار قرار دهند، اعم از مکانی، نیروی انسانی، مجازی، حقیقی و….. اعلام کنند.همچنین محمد صادق شهبازی افزود: هموطنان عزیز برای کمک های مالی هم می‌توانند از طریق درگاه موجود در سایت و شماره حساب و شماره کارت موجود روی سایت اقدام کنند.

همین مطلب در حیات طیبه

****

به گزارش تریبون مستضعفین محمدصادق شهبازی هماهنگ کننده ستاد مردمی حیات طیبه دعوت از دکتر جلیلی گفت: بر اساس مصوبات جلسه صبح امروز دکتر جلیلی با شورای سیاست گزاری ستاد مردمی حیات طیبه ، تا پایان تأیید صلاحیت ها به وسیله شورای نگهبان، هیچ حرکت تبلیغی از جانب حامیان دکتر جلیلی انجام نخواهد شد.

هفته گذشته نیزبرنامه اهدای طومار‌های دعوت از جلیلی و همایش ائتلاف ۱+مردم که بوسیله ستاد حیات طیبه قرار بود برگزار گردد به درخواست جلیلی کنسل گردیده بود.

دکتر سعید جلیلی ساعتی پیش با حضور در وزارت کشور برای انتخابات ثبت نام کرد. جلیلی بعد از ثبت نام در کنفرانس خبری شرکت نکرد.

همین مطلب در حیات طیبه

این نوشته در در رسانه ها ارسال و , , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *