دو تکذیبیه بر ادعای عدم حضور جلیلی

13920303211310894_PhotoLعلاوه بر این موارد و اخبار ضد و نقیض، در هفته های اخیر با موجی از فضاسازی های نخبگان سیاسی و حزبی تلاش شده است، تا از کانال های مختلف به رایزنی و فضاسازی برای عدم حضور دکتر جلیلی پرداخته شود، و رایزنی های مستقیم و غیر مستقیمی برای این مسئله صورت بگیرد. دکتر جلیلی ضمن احترام، به همه ظرفیت های درون جبهه انقلاب و معتقد به مقاومت، بنا بر سیره گذشته خود با احدی از احزاب، گروه ها، جبهه ها و افراد توافق و میثاقی نداشته اند

بسم الله الرحمن الرحیم

به گزارش ستاد مردمی حیات طیبه، دعوت از دکتر جلیلی در انتخابات به نقل از رجا نیوز فاطمه آلیا عضو ارشد پایداری در گفتگویی در پاسخ ساز کار و انتخاب و معرفی گزینه از جانب جبهه مطبوع خود گفت: «این فرایند بیش از ۳ماه طول کشید کلیه شخصیت هایی که احتمال کاندیداتوری آنها می رفت، با معیارها و شاخص های بر گرفته از فرمایشات رهبر معظم انقلاب و نیز حضرت امام (ره) مورد سنجش و ارزیابی قرار گرفتند و نهایتاً دکتر لنکرانی حائز بالاترین رتبه شد. وقتی جبهه پایداری تمام کاندیداهای احتمالی را مورد ارزیابی قرار داد، لنکرانی بالاترین رتبه را آورد. البته آقایان مهندس فتاح و دکتر جلیلی نیز با اندکی تفاوت به عنوان نفرات بعدی در رأس جدول ارزیابی بودند که طبق توضیحاتی که در رسانه ها منعکس شده است آن بزرگوران عرصه را به دکتر لنکرانی سپردند».
محمدصادق شهبازی هماهنگ کننده ستاد دعوت از دکتر جلیلی در گفت وگو با سایت ستاد با رد مطالب غیر منطبق با واقع از جانب گروه های مختلف در هفته های اخیر در مورد دکتر جلیلی گفت: «در هفته های اخیر اظهارات مختلفی از جانب احزاب و حامیان کاندیداهای مختلف در مورد دکتر جلیلی مطرح شده است که بیش از همه نشان دهنده همگانی شدن شدت استقبال مردمی و نخبگانی از دکتر جلیلی است. امری که موجب شده کاندیداها و حامیان شان بیش از همه چیز با پرسش از موضع خود در مورد دکتر جلیلی مواجه شوند، یا خود را ناگزیر از توضیح در این باره ببینند.»
وی با اشاره به عدم ارتباط و عضویت و هماهنگی دکتر جلیلی با هیچ کاندیدا و حزب و جبهه ای مبنی بر نیامدن یا ائتلاف و مواردی از این دست خاطر نشان ساخت: «علاوه بر این موارد و اخبار ضد و نقیض، در هفته های اخیر با موجی از فضاسازی های نخبگان سیاسی و حزبی تلاش شده است، تا از کانال های مختلف به رایزنی و فضاسازی برای عدم حضور دکتر جلیلی پرداخته شود، و رایزنی های مستقیم و غیر مستقیمی برای این مسئله صورت بگیرد. دکتر جلیلی ضمن احترام، به همه ظرفیت های درون جبهه انقلاب و معتقد به مقاومت، بنا بر سیره گذشته خود با احدی از احزاب، گروه ها، جبهه ها و افراد توافق و میثاقی نداشته اند».
وی با تاکید بر شدت یافتن احتمال حضور دکتر جلیلی و تامل جدی تر ایشان در این زمینه اذعان داشت: «در طول نه روز آینده ترکیب نهایی انتخابات مشخص خواهد شد و فشارها یا گمانه زنی های رسانه ای و سیاسی و …. تآثیری بر تصمیم نهایی دکتر جلیلی نخواهد داشت. کسانی که می خواهند اخبار موثق در مورد دکتر را دنبال کنند، ارگان رسمی اطلاع رسانی ستاد مردمی دعوت از ایشان را پی گیری کنند و از توجه به فضاسازی هایی از این دست و اخبار پشت پرده خودداری کنند».

همین مطلب در حیات طیبه
*****

به گزارش ستاد مردمی حیات طیبه – دعوت از دکتر جلیلی در انتخابات: حسین مظفر رئیس ستاد انتخاباتی ائتلاف پیشرفت در رابطه با حضور دکتر جلیلی در انتخابات، امروز در دانشگاه تربیت مدرس گفت: من حدود سه هفته پیش با جلیلی صحبت کردم اما وی گفت که من وارد انتخابات نمی‌شوم.

در همین رابطه محمدصادق شهبازی هماهنگ کننده ستاد دعوت از دکتر جلیلی بیان داشت: اظهارات مطرح شده هفته های اخیر مبنی بر کاندیدا نشدن آقای جلیلی متاسفانه با واقعیت همخوانی ندارد.

وی اضافه کرد با توجه به اینکه احتمال حضور و استقبال مردمی و نخبگانی از کاندیدای اصلح به قدری قوت گرفته است که تمام کاندیداها و سخنگویان در نشست های خبری به جای کاندیدای خود ناچار به پاسخ دادن به سوالات مربوط به دکتر جلیلی هستند طبق تاکیدات قبلی بهتر است رسانه‌ها برای دریافت آخرین اخبار و مواضع مربوط به ایشان به پایگاه رسمی ستاد مردمی دعوت از دکتر جلیلی رجوع کنند.

محمدصادق شهبازی همچنین افزود: در دیدارهای اخیر صورت گرفته ایشان اعلام کرده‌اند در حال بررسی موضوع کاندیداتوری هستند. وی ادامه داد با توجه به افزایش چشمگیر دعوتها از آقای دکتر جلیلی احتمال کاندیداتوری ایشان به شدت افزایش یافته است و برآیند ما اینست که در چینش کاندیداهای کنونی انتخابات تغییرات جدی صورت خواهد گرفت.

همین مطلب در حیات طیبه

این نوشته در در رسانه ها ارسال و , , , برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *